FAQ
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op!
FAQ
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op!
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Is het mogelijk om een product te bezichtigen voordat ik overga tot betaling? “]Ja, natuurlijk! Neem contact met ons op om een afspraak te plannen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Is de prijs inclusief BTW en verzendkosten? “]De vermelde prijzen in de shop zijn, indien van toepassing, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
Bij het afrekenen wordt het totaalbedrag weergegeven.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoeveel moet ik betalen voor de verzendkosten? “]Tarieven binnen Nederland:
Brievenbuspakje tot 2 kg: €3,95
Pakketpost tot 30 kg: €6,75[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik mijn bestelling ook ophalen? “]Jazeker! Alle artikelen kunnen op afspraak worden opgehaald bij de opslag van Old Time Favourites in Winterswijk. Vermeld bij ‘opmerkingen’ onderaan de bestelling dat je het artikel wilt komen ophalen. Wij zullen dan contact met je opnemen om een afspraak te maken.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wanneer ontvang ik mijn bestelling? “]Wij houden een termijn aan van uiterlijk 7 dagen om een bestelling, na betaling, te verzenden.
We zullen er echter altijd naar streven om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Waarom is mijn bestelling verpakt in een gebruikte doos? “]We love to recycle! Daarom zullen wij, waar mogelijk, dozen hergebruiken. Op deze manier dragen wij ook een steentje bij aan een beter milieu. [/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik woon in het buitenland, kan ik mijn bestelling laten verzenden? “]Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten hoger zullen zijn dan de tarieven die binnen Nederland worden gehanteerd. [/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik heb me bedacht, kan ik mijn bestelling nog annuleren? “]Ja, dat kan. Neem graag z.s.m. contact met ons op.
Ook wanneer je bestelling al is bezorgd, kun je gebruik maken van het herroepingsrecht. Dit houdt in dat je 14 dagen bedenktijd hebt om te beslissen of je het product wilt houden. Dit termijn gaat in na de dag van ontvangst van jouw bestelling. Lees voor meer informatie onze algemene voorwaarden.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn bestelling voldoet helaas niet aan de verwachtingen, kan ik deze retourneren? “]Ja, dat is mogelijk.
Je hebt het recht om jouw bestelling binnen een termijn van 14 dagen te annuleren. Het termijn gaat in op de dag nadat je jouw bestelling hebt ontvangen. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om jouw bestelling terug te sturen. Lees voor meer informatie onze algemene voorwaarden.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?”]Wanneer jouw bestelling in goede staat retour is ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) het bedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer terugstorten.[/vc_toggle]
Hoe langer de duur van je abonnement, hoe voordeliger. Je kunt dus al vintage lenen vanaf een tientje per maand![/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoeveel artikelen mag ik per keer lenen? ” el_id=”1509521134663-17ca3e9b-534e”]Per keer mag je maximaal 6 producten lenen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe lang mag ik deze producten thuis hebben? ” el_id=”1509521170091-95cbbc31-85cc”]Je mag de producten tot 3 maanden bij jou thuis hebben. Daarnaast mag je elk product 1 x aaneensluitend verlengen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat als ik een product zo leuk vind en het graag wil houden? ” el_id=”1509521257965-921d3301-79e9″]Dan heb je natuurlijk altijd de mogelijkheid om het product te kopen. Als abonnee krijg je ook nog eens standaard 10% korting. Je koopt je favoriete producten dus ook nog eens altijd met korting.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe zeg ik mijn abonnement op? ” el_id=”1509521386765-e9e05215-1bfe”]Deze verloopt automatisch na het verstrijken van de afgesproken duur van je abonnement. Je zit dus niet vast aan een automatische verlenging of iets dergelijks.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe word ik lid? ” el_id=”1509521456528-cc8257b3-6975″]Dat is heel simpel!
Stuur me een berichtje via de mail, Facebook of WhatsApp (06 51914597).
Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op om een datum af te spreken bij de Schoppe.
Om lid te worden vraag ik je een inschrijfformulier in te vullen en de algemene voorwaarden te ondertekenen.
Het bedrag van het abonnement kan contant, per pin of een Tikkie overgemaakt worden.
Daarna kun je al meteen tot 6 producten uitzoeken en deze meenemen naar huis.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wanneer kan ik spullen terugbrengen of ruilen? ” el_id=”1509521664240-8a4b8b11-81bb”]Dit gebeurt op afspraak. De Schoppe is namelijk niet dagelijks geopend.
Stuur me dus gerust een mail, berichtje via Facebook of WhatsApp (06 51914597).[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik ook spullen laten bezorgen of ophalen? ” el_id=”1509521746098-b06c9757-f5b5″]Ja hoor, dat is geen probleem.
Binnen een straal van 10 km (vanaf de Schoppe: Adamskampweg 2, Winterswijk) bezorg ik of haal ik de spullen gratis op.
Daarbuiten vraag ik €0,25 per kilometer (heen en terug).[/vc_toggle]
Voor een bedrag van €50,- kom ik bij jou langs om een ruimte naar wens te stylen. Dit kan met de accessoires die jij zelf al in huis hebt.
Wanneer je het combineert met een uitleen-abonnement, dan neem ik toffe vintage spullen mee om te combineren met jouw eigen meubels en accessoires.
Interesse? Neem dan contact met me op via mail, Facebook of WhatsApp (06 51914597)![/vc_toggle][vc_toggle title=”Reiskosten” el_id=”1509525642175-de3c91bf-98e6″]Binnen een straal van 10 km (vanaf Adamskampweg 2, Winterswijk) kom ik gratis bij je langs.
Daarbuiten vraag ik een vergoeding van €0,25 per kilometer (heen en terug) om de kosten te dekken.[/vc_toggle]