Brocante, Vintage & Industrial for your happy place

FAQ

Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op!

Webshop

Ben ik verplicht een account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Nee hoor, dit is niet verplicht. Ook zonder een account kun je een bestelling plaatsen. Het voordeel van een account is dat je jouw bestelling(en) kunt terug zien. Daarnaast worden je adresgegevens bewaard, dus bij een volgende bestelling hoef je deze niet nog een keer in te typen. 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:
IDeal, veilig online betalen via je eigen bank
– Overschrijving via bank/giro op IBAN-nummer: NL 05 SNSB 0908 1128 07 t.n.v. Old Time Favourites o.v.v. ordernummer en naam.
– Contante betaling bij afhalen
– Achteraf betalen via Billink
Indien je kiest voor achteraf betalen, ga je akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Met achteraf betalen ontvang je eerst het product en betaal je later (binnen 14 dagen) de factuur.
Tijdens de beoordeling van je aanvraag worden de door jouw ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Billink B.V., welke deze zal toetsen op kredietwaardigheid. In geval van goedkeuring is jouw bestelling geaccepteerd en kun je achteraf betalen op rekening. Je ontvangt vervolgens namens Billink B.V. de factuur. Billink B.V. is verantwoordelijk voor de verdere afhandeling van jouw betaling.

 

Is het mogelijk om een product te bezichtigen voordat ik overga tot betaling?

Ja, natuurlijk! Neem contact met ons op om een afspraak te plannen.

Is de prijs inclusief BTW en verzendkosten?

De vermelde prijzen in de shop zijn, indien van toepassing, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
Bij het afrekenen wordt het totaalbedrag weergegeven.

Hoeveel moet ik betalen voor de verzendkosten?

Tarieven binnen Nederland:
Brievenbuspakje tot 2 kg: €3,95
Pakketpost tot 30 kg: €6,75

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker! Alle artikelen kunnen op afspraak worden opgehaald bij de opslag van Old Time Favourites in Winterswijk. Vermeld bij ‘opmerkingen’ onderaan de bestelling dat je het artikel wilt komen ophalen. Wij zullen dan contact met je opnemen om een afspraak te maken.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij houden een termijn aan van uiterlijk 7 dagen om een bestelling, na betaling, te verzenden.
We zullen er echter altijd naar streven om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Waarom is mijn bestelling verpakt in een gebruikte doos?

We love to recycle! Daarom zullen wij, waar mogelijk, dozen hergebruiken. Op deze manier dragen wij ook een steentje bij aan een beter milieu. 

Ik woon in het buitenland, kan ik mijn bestelling laten verzenden?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten hoger zullen zijn dan de tarieven die binnen Nederland worden gehanteerd. 

Ik heb me bedacht, kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja, dat kan. Neem graag z.s.m. contact met ons op.
Ook wanneer je bestelling al is bezorgd, kun je gebruik maken van het herroepingsrecht. Dit houdt in dat je 14 dagen bedenktijd hebt om te beslissen of je het product wilt houden. Dit termijn gaat in na de dag van ontvangst van jouw bestelling. Lees voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Mijn bestelling voldoet helaas niet aan de verwachtingen, kan ik deze retourneren?

Ja, dat is mogelijk.
Je hebt het recht om jouw bestelling binnen een termijn van 14 dagen te annuleren. Het termijn gaat in op de dag nadat je jouw bestelling hebt ontvangen. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om jouw bestelling terug te sturen. Lees voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

Wanneer jouw bestelling in goede staat retour is ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) het bedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer terugstorten.

Uitleen